[VIDEO] GEMPAR!! Wanita jatuh ke dalam lubang ESCALATOR di sebuah stesen kereta api.

 

BEIJING: Seorang wanita di bandar Shenzhen di selatan China sempat melarikan diri sempit setelah jatuh ke dalam lubang yang membuka di lantai ketika dia berjalan menuju eskalator di sebuah stesen kereta api.

Nasib baik, dia hanya mengalami luka-luka dalam insiden penghentian jantung, yang berlaku sekitar jam 10 pagi pada hari Sabtu.
Dalam klip video yang disiarkan di platform video Cina Pear Video, wanita itu dilihat berjalan di belakang teman lelaki apabila bahagian lantai di hadapan eskalator itu runtuh di bawah kakinya.

Dia jatuh ke dalam dan hilang dari pandangan, sementara temannya sampai di dalam hati untuk membantunya. Kemudian orang-orang yang lewat menolong untuk membantu, dan dia dilihat ditarik keluar dari lubang itu.
Wanita itu jatuh melalui lubang yang dibuka di lantai dan diselamatkan oleh orang yang lewat dan temannya.
Shenzhen Metro kemudian berkata mengenai akaun rasmi Sina Weibo bahawa wanita itu telah melangkah masuk ke penutup lumbung yang rosak dan jatuh ke dalam.
“Peserta komuter dan penumpang lain membantu menariknya,” kata Metro itu. “Kakitangan stesen kereta api kemudiannya bergegas ke tempat kejadian dan menemaninya ke hospital.”

Dia mengalami lecet di lengan, kakinya dan kawasan lain, tetapi dilepaskan tidak lama selepas dia tidak cedera parah.
Sumber – The Star

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *